Tisdag.

Sikket härligt väder de är idag, jisses så varmt! Så tog mej en långpromenad med Timba när ja kom hem från work. Vi lyckades bättre idag än igår i regnet. Min sista jobbdag idag, den flöt på finfint!! Tillagade lite Hallon/Choklad paj på jobbet och bjussade på. Jag och Lina lyckades tipp topp! Men gaalet va mättande den vatt! Huaaa. Och nu ska man straks iväg och vräka i sej en massa Pannkakor med fina workmates ala Österängen! Mumms.

Trött som tusan är jag. Men de är ju inte ovanligt för att vara mej.
Meeen snart får jag Vila Vila Vila...

Ska masa mej iväg och handla lite nu, för hejdå kalaset imorgon. Då kommer fina vännor på besök och blir bjudna på Mat. Elin, Lollo, Angelica och Alex. Mys! Frågan är om jag ska göra Taccos eller Fläskfile med Hasselbacks potatis?

Så dagen imorgon kommer vara fullspäckad till Tusen.

Dags att röra på påkarna.


Kommer sakna dej min Fina.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback