Tracy.

Myser runt här hemma nu med tända ljus och Tracy. Lilla Timba yrar runt här som en tok efter en promenad i regnet. Han gillar ju ike att vara blöt stakkan. Guuv va ja kommer sakna honom när jag åker. Men han kommer i trygga händer, snällaste Natta !! Timba kommer trivas som fina fisken med Naldo & Akillis.

Jobbet idag har flytit på finfint. Min sista jobbdag imorgon! Hur galet är inte det?

Nu ska jag försöka städa en bit här hemma efter lördagens förfest. Om min mag värk har tänkt att gå över någongång. Undra tusan om jag inte ska börja med mina magpiller igen? Det va ju så mycket bättre då, och jag kunde äta som en tok! Jag har nog krymp min magsäck en aning. Tog mej lite stuvad potatis och tre köttbullar till lunch idag vid halv fyra snåret (första målet på dagen lixom), och jaa, jag åt upp en halv köttbulle och pillade lite i potatisen. Sen vatt ja propp mätt! Eller jag mår typ dåligt. Jag som verkligen gillar att äta, det är galet jobbit ibland asså. Min läkare sa ju att jag inte fick gå ner mer i vikt när jag va där sist, innan sommaren någongång. Men det har jag nämligen gjort! Börjar bli en aningen jobbigt att höra näst intill varannan dag att jag måste äta upp mej. Fick höra det senast idag. Men i mon ska ja frossa pannkakor så de står härliga till!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback