Staden vaknar?

Jobbdagen har flytit på som smoort!! Blev passbytt från 10.30-20.00 till 8-16 =)! Inte mej emot alls!! Man sliter ju inte direkt ut sej i sfm, herre min kööörs, sikket chill pass!!

Fått ett märkligt brev från försäkringskassan idag? Sjukskriven brev som ska fyllas i? Hmm, inte visst jag att jag va sjukskriven! Haha. Kans.

Filurar lite på kvällen. Det vankas tååårtkalas mys på Cigarren! Orkar man? Jag är mega mega trött! Men en bit tårta och ett glas vin orkas väl alltid med? Eller :)?

Lääängtar som tusan till GÖTEBORG!! Om en vecka bär det av, wiiii!
Fredagkvällen ska spenderas med finaste Emma och några glas vin på nått mysigt ställe. Sedan lördagen ska spenderas med en heldag utav shopping med käre far, som är hemma på en veckas besök :)!

Får hålla tummarna för Team LK att de kammar hem Tabergmils vinsten. Eller ja iallafall hoppas att de kommer bättre än typ näst näst sist av sisådäär 300 lag? Jäklar, vatt vi verkligen så dåliga förra året? Haha. Jag tyckte vi va ASBRA!




Last year 9.00 på morgonen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback