Trubbel barn.

 
Igår blev det en hel dag på a6 med P. Hälsade på mina fina Ikeaner och proppade i oss lite smarriga köttebullar. Mumms! Hämtade lite viktiga viktiga pappir med. Fick också ett oväntat samtal av farbror blå mitt i maten! Kunde inte prata just då, så väcktes till det underbara samtal i morses. Gaah!
 
Kvällen igår spenderades med en gammal fin vän vän!! Timbas hjärta hoppade till av lycka! Började kalas bra, sedan lite knas, like always! Men vad gör de om tusen år?
 
Dags att jumpa in i duschen nu, sedan skicka iväg lite viktiga papper! Sedan får vi se vad denna underbara Torsdag har att erbjuda? Snart är det iallafall helg, igen! Jisses va dagarna springer på fort! Min ledighet börjar sakta men säkert nå sitt slut, bara cirkus sju veckor kvar! Herre min körs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback