Jag gillar Fika.

Hemma igen efter en trevlans fika på Johans med fint sällskap :)! Bakpotatis med Kyckling röra och Chokladboll till efterrätt. Proppmätt och göör ont i magen. Men de hade jag nästan räknat med. Jag är van helt enkelt. Promenad till Torpa efter fikan, grymt härligt. Inte äns så kyligt ute! Jag vill dock ha våår NU!

Imon är ännu en fullspäckad dag.
Frukost fika klockan Nio i Huskvarna, mys som satan!!
Om jag orkar upp de vill säga.. Klart jag gör!
Sedan tillbaks till Huskvarna klockan Fyra för ännu en fika :))!
Ja, Jag gillar fika. Kakor & Bullar i alla dess former. Mumms!

Nu blir det BigBrother! I love it! Dramaquuen ala allan.
.


Någon som redan kosat ner sej. Mitt Hjärte gull!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback