Lever Livet.

Skiter i vad de sa, inte här för att jaga stim.
Folk snackar skit, som en fjortis på sprit.
Letat efter gnistan, tror jag hittat den så länge jag är frisk.

Är så nöjd med vart jag ska och det kan ingen jävel ta.
Ni ser det går bra, så jag skrattar idag.

Jag planerar inte livet, tar dag för dag.
Aldrig sagt att jag är bäst, men jag lever än.
Och står för vad jag säger, det är sanningen.
Det spelar ingen roll hur dom kör.
För ingen utav dom kommer göra det som jag gör.

Låt hatarna hata, Låt Snackarna snacka.
Lutar mej tillbaka, tar det lungt och bara skrattar.
Tar ingenting för givet, är nöjd med det jag har.

Ni kan ta mej på orden, jag lever mitt liv.
Står med fötterna på jorden med bröderna brevid.
Vissa hypar upp sej medans andra gör så gott dom kan.
Det måste vara svårt att leverera när man låssas va någon annan?

Jag är samma gammla som förut.
Ska inte stanna, ramla, för ingenting är slut.

För mycket snack, bla bla. Ingen lyssnar.
Gör oss en tjänst, sätt er ner och va tysta.

Trött på allt tugg, det är nästan så att man spyr.
2012, vänligheten är det nya!!


Peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback