Saknade vänner.

Saknar mina gammla vänner lite extra mycket idag. Beror förmodligen på att det är grymt härligt väder ute! Det påminner om mysiga uteserveringar, promenader, soft på någon innegård, chill på min balkong. Kort och gott ett glas vin i solen!!!! Saknar Saknar Saknar :(!

Men har spenderat förmiddagen på staden. Fixat mina nalgar. Filade ner dom en aning. De känns galet korta nu allstå! Men va nog på tok för långa innan.. Sedan lite tröstshopping! Som slutade med tre par jeans och två awesome shorts och 2100 kronor fattigare, men va krattan det trillar ju in nya cash i morgon!! Blider kankse kommer senare :)! Håller alla två tummar jag har för att dessa inte töjjer sej nu! Glömmde dock fixa de två grejerna som ja faktiskt skulle göra på stan. Typsikt!

Blev sedan en långpromenad med lille bus i det tok sköna vädret!! Va ute å gick cirkus en Timma. Han trippade på som aldrig förr, han gillar vädret minst lika mycket som jag. Skulle hämta min Tradera vinst (ytterligare ett par jeans). Nyfiken som tusan om dom passar, så vi kilade ut direkt när jag fick Avin. Men tji fick jag för paketet kommer inte dit föräns imorgon! Galet irriterande, hur kan de skicka ut ett Avi om paketet inte äns kommit?


Skinnjacka och Brillor. Tokgillart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback