Three Days Off.

En jobbdag avklarad och Three Days OFF! Whoopa!! För jäkla glassit om ja får säga det själv! Men jag klagar inte! Har ju en jobbhelg framför mej sedan, huuaa! Löning och allt!

Imon blir det påbörja ett litet projekt, tror jag. Om jag orkar! Ha!
Sedan på kvällsingen så blir det fika med vännor och grabbarna grus :)!
Trevlans Trevlans!

Hoppas på att mitt Bankomat kort ska komma också, förstår ni vilken fattiglapp man känner sej som när man inte har något kort? Inte haft det på 9 dagar nu.. Jössös! Rota fram gammla vinst lotter för att kunna gå till affären! Fast fick ju Tusen krya på dej kronor i Fredas, men de är puts veck! Jag är en mästare på dedär att sätta sprätt på pengar, fast jag inte äns köper nått? Nått jag är bra på här i livet, hurraaay! Dags att skaffa senil snöre till kortet tror jag.

Känns som jag har gått under överallt.!!
Önskar att ja kunde glömma det jag kommer ihåg.


En fin bild från en promenad här om dagen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback