Helgen

Helgen har sprungit på aldelles för fort! Men det har varit en grymt bra helg.

Fredagen börjades med Work. Sedan stog maten på bordet när jag kom hem. Mina fina hade fixat och trixat! Blev förfest här hemma med lite löst folk. Jag och Angelica begav oss sedan vidare till Harrys, jössös! Klackarna i taket hela kvällen. För himmla kul! Sleepover och Pizza mitt i natten.! Mys!

Gårdagen spendeades hela dagen med Angelica :)! Förfest, Födelsedags kalas och Tacco ala Dalvik till kvällsingen :). Ännu en utgång till Harrys/Sliver. Där jag tappade bort mina små liv. Så trippade vidare till Bishops för att möta opp Klara och Co.

Idag har jag haft en riktigt slapp dag, inte gjort något vettit över huvudtaget! Men ack så skönt! Gick upp typ vid halv tre :)! För himmla gött.!!

Nu ska jag ta mej en promenad med min lilla bus till kiorren! Sjukt sugen på godis och läsk!

Jobb imorgon igen. Upp mitt i ortan. Pjue.
Tusan kom på att jag har mitt smink hos Angelicatten, attans bananer!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback