Helt ointresserad.

Va en himmla skön dag på jobbet idag, äntligen är jullovet över och folk har börjat skolan! Kunde till och med springa iväg lite tidigare! Skönt! Haft en massa fin besök också. Av finaste Anisa & hennes lilla lilla prinsessa. Jisses så liten och typ världens sötaste :)! Dessutom hade hon bakat mina favvo bullar!! Hon är en klippa! Sedan kom Klara & Micki med lilla söta Chris. Sikket litet charmtroll :)!

Varit för himmla effektiv när ja kom hem, plockat iordning, tatt bort de små julbestyr jag hade, diskat, vattnat blommorna, tvättar och nu ska ja Dammsuga.! Hurtigt värre! Men skönt att ha de gjort så man slipper det på sina lediga dagar sedan. För då är jag feting ledig! Smider lite planer tills dess.! Sovmorron, wihoo!

Vännorna va förbi en snabbis nyss och lämnade mitt smink o mina skor. Sötnosar! Tackar Tack Tack! Nu ska de gotta sej med mat. Men jag är verkligen inte hungrig. Fressten så sket det sej med GI klockan 8,15 som jag trodde. Dessutom va det Lasange med Kyckling och Spenat till lunch. De kunde ja ju då inte låta bli! Då lasange är bland en favvo hos mej! Mumms!!
Men nästa vecka?
.

Måste få ett slut fort innan jag bryer ihop.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback