Längesen.

Varje gång är som den första gång vi sågs, även om det är över nu.
Allting har förändrats, men du finns kvar.
Allt var svävande men nu så ser ja klart.

Längesen det blev update nu. Men jag mår väl lite bra iallafall!! Många tankar som snurrar ibland. Trodde att jag höll på att få tillbaks min energi där ett tag, men så va tydligen inte fallet. Då jag kan ligga och sova en hel dag inprincip.!

Veckan som gått har bestått kort och gott av;
- Frukostdejt
- Myrphys ala musik qiuz
- Jobb
- En svullet öga
- Stan & A6 (med vänner och mammi)
- Fest på Cigarren
- Avskeeds fest för Malin
- Utgång (på ett Full smockat Harrys/Sliver)
- Träffat Mange Bjuder haha
- Stalkers 1 och 2 !!
- Oväntat samtal mitt i natten
- Flim mys
- En massa Andra Avenyn tittande
- En massa häng med fina vännor

Haft en bra bra vecka minsann!

Nu är det dags att krypa till kojs. Blir mer update imon :).
Ännu en ledig dag imorgon! Wiho!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback