Pain.

Gisses vilken smärta jag fick i hela kroppen igår. Hujedamej! Kännde mej som en Pensionär som inte äns kunde gå eller stå typ! Den har tusan hållt i sej hela dagen idag också, men efter lite skrik AJ AJ AJ och I tvingad brus Treo (som jag nästan höll på att spy upp igen dock) så har jag ändå pinats igenom en jobbdag! Pju. 

Trodde jag hade försovit mej i morse med, när det ringde ifrån Dolt Nummer. Faan Faan Faan tänkte jag! Men så va inte fallet, klockan va ju visst bara cirkus halv fem. När jag svarar lägger aset på. Vem tusan ringer mej halv fem miss i nassen från skyddat nummer?

Ikväll blir det Pizza mys, leveransen kommer nu strax :)! Inte fy skam!


Jag fet diggar denna skylten som jag hittade på work igår :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback