Trevlig Förmiddag.

Pallrade mej upp vid åtta snåret i morse. På min lediga dag! Herre jössös vad trött jag vart! Men en fin förmiddag stog på schemat. Fika och Lunch (Kycklingpaj & Skin och Ost paj) i norrahammar!. Inte helt fel! Så det va absolut värt att pallra sej upp! Sex stycken mysiga bebisar också :)! Kan det bli en bättre ledig förmiddag än så?

Kom precis hem typ, till ett Kaos. Bella har tuggat upp all min reklam. Och tagit ut alla leksaker. En aning rörigt i hallen nu! Hon hade till och med lyckats med att öppna nya H&M katalogen, så nu är den i tusen bitar. Lika bra det kankse :)! Men de får ja städa upp till kvällsingen! Dom är ju för söta! De små liven.

Om en stund är det dags att bege sej ner till staden för att bli lite ompysslad! Fint!
Kanske unna sej en solning också? Är typ likblek på kroppen min.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback