Every little thing!!

 
Ångesten har börjat släppa, eller det känns bara som att jag har semester. Så den kommer nog smyga sej på om och om igen sedan!
 
Hur som haver så har jag haft två TOPPEN bra första dagar på ledigheten.
Spontan utgång till Twin i Tisdags, lite vardagslyx med vin och trevligt sällskap, och fulla ohygieniska människor? Haha. Igår så unnade jag med några solstrålar innan det vatt dags att gå iväg på ett viktigt möte möte. Det blev några få överraskningar, så som att jag är ledig i tre månader till. Vad händer där? Haha. Jag kommer bli totalt förslappad och panktrutt då jag inte får nån lön på kontot! Hur ska de gågå? Annars va allt jätte bra :)! Ska bli spännande som tusan!
 
Iallafall igårkväll blev det också en spontan utgång till Twin, med fina människor! Typiskt twin väder igår, och det märktes kan ja lova, en massa massa folk. Alla på gott sommar humör! I loove it! Träffade även på lite gammla fina stjärnskott ifrån back in tha days tiden, sånt är ju alltid trevligt!
 
Somnade inte förens typ halv fyra i natt, för jag har yrat runt efter min telefon hela natten. Fortfarande inte funnen dock! Ska väl ta mej en skattjakt snart igen! Och imorse blev man väckt av robin som kikade förbi!
 
Chipp Chipp nuu kom solen igen.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback