IKEA FAMILY!!!

 
Att det skulle vara så otroligt jobbig och svårt att sluta ett jobb, det trodde jag aldrig! Då hade jag tamej tusan aldrig gjort det! Men nu är det sagt och gjort. Bohoooo! Ångesten kryper sej på som heter duga.
 
Började redan vid tio i sju imorse med att KRAMAS!!!
Dagen avslutades med en massa massa mer kramandes, tårar från olika håll och fylld av ångest! Lipat konstant bakom mina solglas ögon på bussen, på långpromenaden med Timba, Jisses, galet! Kommer sakna allt och alla!!! Ni är fantastiska!! Vid två fikat kom världens bästa Habbibbi med en massa hembakat (mina favvo bullar). Och paket delades ut till världens bästa Linda.
 
Ni är så otroligt otroligt underbara så ni anar inte, vilken gemenskap vi har!! Åååh Sakna!!
 
Jag bugar och bockar. Viftar med händerna i luften och lyfter på hatten.
Tackar för mej och för fem fantastiska bra och roliga år!! IKEA JÖNKÖPING!
 
Nu måste jag bara se till att ta nya tag och peppa mej själv för nya utmaningar.
Hur ska detta gå?
 
 
VI SES!!!!
(om inte innan, så smyger jag nog in mej själv på årets stora personal fest i september)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback