Dunder bra!!!

Vaknade imorse av livande studenter utanför mitt fönster! Men inte mej emot alls! Vilken lycka!! Jag vill igen och igen och igen! Tänk att man bara får en sån dag i sitt liv? Och att det redan är fem år sedan? Vart tog tiden vägen?! Saknar det nått grymt!

Även haft en fantastisk bra dag på jobbet! Gjorde ingenting alls att man fick till åtta en solig fredag som denna! Vilka underbara kollegor jag har!! Togetherness som heter duga! Och allt detta ska jag bara lämna, för vind och våg? Känns konstigt! Folk börjar även trippa iväg på semester, så hejdå kramar har redan börjat delas ut! Avslutnings samtal med en massa värmande ord, check! Även haft lite kända ansikten på besök idag! Patay med familj, Therese med kids, Emelie som jag fick grymt peppande ord av, tusen tack! Och Henrik förjävla nöjd, som inte värkar göra annat än att tugga köttbullar! Haha!

Vad jag babblar! Snart slut jag lovar!

efter jobbet blev det en snabbvisit till Sara för att både spana in nya lyan och nya kissen! Åååh vilken grymt söt katt! Underbar! Efter det hem för att ta sej en långpromenad med Timba! Och då snackar vi lång, i skogen! Gick o gick och rensade både tankar och tog mej en riktig funderare!

Hur som haver, bara en massa babblande text för min dator är fortfarande dödens död, CRAP! Sålänge få ni följa mej på instagram, Linda Klyver!!! Bara gört!

Nu ska jag och lille bus krypa under täcket och tagga inför ännu en fantastisk bra jobbdag imorgon!

Chipp Chipp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback