Jössös lilla flicka!

Tisdagen som började med försovning! Slutade inte bra heller! Men det brukar väl vara så, dagen blir som morgonen börjar! Alltså kaos! Dagen slutade med en sjukskrivning, några stygn och bandage rikare! Haha vad klantig jag är!

Osis då jag bara hade två veckor kvar på work! Men nästa fredag den 29 onde, hoppas jag på att vara back on track och köra all in de sista dagarna!

Just nu sitter jag på bussen på väg till växjö för Att möta upp resten av damerna! Sedan bär det av till älskade Öland!! Wihoo! Taggad ut i mina nio fingerspetsar! Kommer bli grymt! I år skippar vi tältandet och bosätter oss istället i en takvånging med terass i Borgholm! Lyxeri! Jag gillar ju dock campinglivet också! För himmla festligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback