Wihoooooooo!!


Dagen idag började med ett aldelles ypperlit besked =)!!! Wihooooo!!! Känner mej riktigt pepp!! Men lite små ångest kryper sej allt på emellan åt!! Vad har jag gett mej in på? Men man måste våga chansa för att komma någon stans här i livet :)! En ny Linda ska ge allt hon har, för att utvecka mej själv uppåt uppåt på stegen!! Pratade med finaste Emma innan idag. Hon är ta mej tusan den mesta och bästa peppande vännen man kan få!! Hon höjjer mitt självförtroende för varje gång vi pratar!! Hon tror på mej, och jag likaså på henne ♥! Kommer sakna henne otroligt mycket när hon flyttar till Canada!! Men innan dess ska vi ha en awesome sommar!

Pinat mej igenom en hel jobbdag med en otroligt smärta i hela kroppen :(! Cheeeses vad ont jag har!! Men tiden gick minsann fort fort ändå, vilka underbara jobbakompisar jag har! (kom ihåg mej som en krigare)!
Stapplade bort mej själv till mor innan för att hälsa på timba & hämta lite smärtstillande piller! Känner mej som en pensionär ala allan! Kan knappt röra mej! Nu kommer jag aldrig komma upp ur soffan! Lika bra att ja sover här kankse? Ajajaj!! Jag är inte den som brukar klaga på smärta, för jag har en sjukt hög smärt gräns säger doktorerna! Men hajjar ni vad ont jag egentligen har då?

Bilder från Sommarfesten;



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback