Draw Someting.

Jobb dagen har sprungit på aldelles galant! Varit mega lungt idag! Bra att folk är ute å gottar sej när det finally är fint väder!! Så vi har roat oss med att spela Draw Someting. För himmla roligt! Jag är dock as kass på att måla! Och så är det på engelska. En liten tankeställare där i hjärnan ja.
Vad heter lixom struts på engelska?

Det vankades förfest på Liljeholmen idag och sedan Club Caj Kavaj!! Tim är på hemma plan och hälsar på!! Men jag kännde inte redigt att jag orkade det. Börjar ju trots allt Sju imorgon.. Skulle bli to late, eftersom jag va tvungen att åka hem efter jobbet. Men hade ju varit galet kul dock!!

Så jag får helt enkelt TAGGA inför helgen istället! Whooopa!

Jag har dock ätit som en häst idag! Vad hände där? Blir lixom aldig mätt. 
Är det medicinen som spökar tros?
Spätta med Mos, Baguett med ost & skink röra, Delicatoboll, Nyponsoppa, Cookie och Varm Choklad. Allt detta på cirkus 6 timmar, jag kommer snart rulla fram! Och jag hade lätt kunnat äta nu igen, men har inget ätbart hemma! Lika bra det kankse!

Ynka en jobbdag kvar. På ett litet bra tag :))!
Eller kanske en :( istället. Vad ska man sysselsätta sej med när man inte jobbar lixom? 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback