Frammår för evigt.

Haft en bra ledig helg :)!

Fredags kvällen började först en snabbis med Inflyttnings fest på Torpa. Sedan iväg på Turkisk afton på råslätt med en massa mat, gött folk och en himmla massa alkohol haltiga drycker, Effes öl, vin, whiskey och Raki! Tillslut blev det en svänga till Harrys/Sliver. Men inte än människa ute typ, men trevligt ändå :). Så blev sedan en promenad hem. Sju mila kliv, jössös trodde aldrig jag skulle komma hem.

Gårdagen vatt en aningen seg. Fy tusan asså! Haha. Men vid sex snåret ryckte jag opp mej och hoppade in duschen och begav mej till A. på lite förfest :)! Men de va nog inte min dag igår, segast i stan. Ont i magen satan! Som höll i sej i sissådär 7 timmar!! Trodde jag skulle avlida där ett tag asså. Drog oss en svänga till Pipes men vid halv ett snåret gav jag faktiskt upp! Då tog min 7 timmars magvärk över mitt sociala liv, så begav mej hemmåt! Blir så trött!! Funderade ett slag på att joina Robin på sjukhuset asså! Men sov bort det istället.

Ska städa en bito här hemma nu. Vad ska man annars göra lixom?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback