Sjukast i stan.

Herremin körs vad förkyld jag är idag. Förkyldare än förkyldas typ! Och ingen ork eller energi!
Få se hur jag mår imorgon, om de fortsätter såhär är det nästan bud på att va hemma från jobbet asså! Även att jag hatar att sjukanmäla mej.

Måste samla lite energi till the little dinner hos finaste Ronja sedan :) !
Sjukt sugen på att baka morotskaka, men insåg att de va aldelles för mycket konstiga grejjor man skulle ha i. Så får se om jag finner mej något annat gott att baka kanske.

Lite Smoothie nu och sedan en släng av pastasallad. Mumms!!

Väntar ivrigt på att posten ska komma så jag får mitt skattebeskeeed!!


Jag misslyckas alltid med min smoothie, tror jag har i aldelles för mycket bär.
För det blir typ som glass. Men ack så gott !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback