Tagga Afton!

En tipp topp jobb dag även igår :)! Tusan va glad jag är över att ha de jobbakompisar jag har!! Ett sjukt bra gäng!

Efter work vatt de bara att slänga in sej i duschen. Klara kom vid fem och korkade upp vinet! Man kan ju inte annat i detta vädret :)! Försökte ge oss på uppdatering av min Iphone. Men jisses vilken tid det tog. Typ två timmar, så vi drog ut sladden och gav upp! Tanken va en lugn soft kväll, men de där vinet sjunker ju ner aldelles för plätt lätt alltså. Begav oss istället vidare till Hasse på Sjökanten av alla ställen! Haha. För att möta upp J och comapny. Sedan vidare till Smålänska för en sjukt trevlig kväll!! Aldrig varit där innan och jössös vilka lokaler och helt fullsmäckat med folk!! Jag fick helt plösligt en dröm om att ta över hela stället och göra det till ett fett uteställe :)

Ska ner på staden en sväng strax med Lina & Malin. Sedan skynda fynda hem för att städa inför kvällens tillställning :)!

Bilder från yesterday;



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback