Fantastiskt bra!!!


Gårkvällen vatt helt FANTASTISK BRA!!! Galet roligt!! Som vanlgit är jag dock lite väl övertaggad jämt till våra personal fester! Haha. Så de slutar ju som de slutar :)! Men man lever bara en gång, så får passa på att bjuda på sej själv emellanåt! Haha. Om jag kommer ut? Jag kommer knappt in! haha

Började med att damerna kom hem till mej vid fyra snåreet, sedan begav vi oss vidare till John vid sextiden! Slutligen SLIVER!!! Whoop! TACK IKEA JÖNKÖPING! För ännu en sjukt bra galen fest!!

Sikken dag vi har haft på jobbet idag! Jössös. Sjukaste dagen på länge!! Har varit översvämmat med folk hela dagen! Men dagen sprang iallafall på fort fort fort! Och jag va inte ett gnutta bakis, konstigt nog? Men tackar gudarna för det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback