Hårvååårdning på ingång!!


Haft en tipp topp dag med Pappa! Började med Lunch på studion i solen! Mega gott!! Sedan besök hos frisören, köpte brabra hår produkter som ska vara som godis för håret, och vem gillar inte godis? Sedan blir det en rejäl klippning den 15;onde Maj :( ! Men det behövs, så de är väl bara att görat!! De växer väl ut igen så smånging om (det lilla håår jag haar, det ska få lysa klart lysa klart lysa klart)

En sävng till Olssons och Blomsterlandet å lite sissådär med. Tänkte göra vårfint på min Balkong. Men de är tydligen för kyligt på nätterna ännu, så man måste ta in eller täcka blommorna på natten. Och det är ju inte redigt min grej !! Så de får vänta..

Jahaa ja, då blir det jobb hela helgen iallafall. Jag som hade fixat alles för att byta bort min lördag..! Meen ett Nej, va väl inte mer än förväntat. Som vanligt!! Jag som ville umgås en sista dag med min käre far! Fakk de obligatoriska avdelnings mötet på Söndag då säger jag bara, det är min FRITID!!! Då har jag annat för mej! Bitter? Nej nej absolut inte!


Joico Shampoo 250 kronor
Joico Balsam 200 kronor
Joico Inpackning 375 kronor
Goldwell värme skydd 198 kronor

UT med det gammla skräpet och in med det nya :)!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback