Sjukt bra helg!!


Helgen som har varit har vatt en galet bra helg!!
Aldelles för mycket vin och lite för lite sömn!! Men aldelles aldelles underbar!!

Fredagen började med jobb 7-16. Sedan till kvällsingen inflyttning fest/mys hos Linn. Där det bjöds på tapas, chips, godis, färsk frukt, vin och spel!! Trevligt sällskap och en massa tjöt!! Sedan utgång till Harrys/Sliver. Med fyllekameran i högsta hugg. Haha.!

Lördagen först lite jobb 11-16 glassiiit!!! Jobbdagen bara sprang förbi!! Sedan hem för en liten vin middag med Malgot. Jag skippade fisken dock, som bodde i en apoteket påse! Haha. Lite mera vin innan de vatt dags för ännu en utgång till Harrys/Sliver med Conversen i taket hele kvällen!!

Söndagen vatt jag faktiskt en aningen seg, måste jag erkänna! Men det ändrades illakvickt! Vatt ju bara att masa sej in i duchen och tagga till för årests stora restaurangfest Carlsberg Cup 2012!  Började med förtagg hos Malin vid halv fem snåret, sedan skjussen upp till Bowling Arena! Där det sattes igång. Bowling, GrillBuffe, Öl/Cider/Mintu och efterfest! Inte nog med det så kom IKEA på fjärde plats!!
Sjukt bra jobbat!!

Igår vatt de jobb 7-4, när jag kom hem vatt jag sjukt trött efter en bra helg så somnade som en stock. Och hade värsta cp drömmen! En hel busslast kom hit, hem till mej och trängde sej in och traschade både mej, maria och hela min lägenhet. Sen vaknar jag i panik av att de plingar på dörren! Sheeeses. Mitt hjärta hoppade i 1000!! Öppnade jag? Svar nej, vatt ju livrädd för tusan när jag vaknar av plingandet på dörren efter en sån dröm! haha.

Lite bilder från helgen kommer i nästa inlägg, annars blir detta på tok förlångt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback