Take me to the top!!


Har varit en kalas bra dag dag, haft kult på resturnagen!! Haha!
En dag full av överraskningar :)! Sånt tok gillar vi!!!

Min lille bus mår mindre bra dock, spytt som en grisakno nu ikväll!! Stakkas min lille kille!! Försökt ge han lite cheese, men det villl han inte ha. Då är det illa! Bohoo!

Funderar på att snart krypa till kojs. Så man är pigg och utvilad tills imorgon. Då jag ska försöka hinna med något vettigt för en gångs skull på min lediga dag!! Återstår och se dock! Satsar även på att bli 109 miljoner rikare imorgon, vi får se hur det slutar!

Farbor doktor på Torsdag också! Men de kommer gå/bli bra! Allting ordar sej till slut! Right?

Kompis, det går bra nu!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback