Knock you down!

 
Helgen har sprungit förbi med en väldans fart!
I Fredags blev det bara lite vin mys hos mej, de tre vännerna och Jerry på¨ett hörn! Avslutade kvällen med lite macdonalds mat, satt som en smäck! Mer knop än så orkade jag inte med efter en jobb vecka! Fast vi höll nog lådan ganska bra ändå tycker jag! Haha.
 
Lördagen vatt de bara lugna gatan hela dagen/kvällen! Mys med Timberland. Somnade väl runt sex snåret och vaknade igen vid åtta så då vatt man lagom opepp för fest ala Kålgården!
 
Igår hade vi Bellos, tog oss en låångpromenad i det sköna vädret!
Och lagade typ världens godaste Fläskfilegryta!! Första gången ever jag gör gryta, och vi lyckades brilljant vill jag lova!
 
Måndag idag, vilket innebär en NY ypperli jobbvecka. Måndag- Fredag!!
Men det är bara kul :))! Dagarna bara swischar förbii!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback