Down Town!!

 
Hej Hej Hallååå!
 
Hela dagen idag har spenderats i down town. Och idag vart jag äntligen på lite shopping humöör. Det gick ju inget vidare för mej sist, heeldagen som vi hade i Shanghaii City, konstigt nog? Då det ska vara den bästa shopping gatan ever typ? Men ibland är man inte i rätt mood, helt enkelt! Men de ordnade jag till idag, hyffsat bra iallafall! Cirkus tjugo plagg fick hänga med hem iallafall och skor, väskor, smycken och plånböcker! Även en present eller fyra också!
 
Så är faktiskt helnöjd med dagen! En del långarmade basic ala höst kläder! Då jag verkligen inte äger något sådant, så de är ju tipp topp! Även om de kanske inte är de roligaste klädesplaggen. Den eviga frågan dock, hur ska de få plats i min gardrob?? Har ju precis fixat & trixat hemma så precis allt gick in... Hmm?
 
Imorgon blir det iallafall one day off från Shopping, då vi ska ta med resväskan och shoppa rejält i en annan stad på Onsdag! Wihooo! Så imorgon blir det bara att vila tassarna och unna sej en helkropps massage och god mat.
 
Fixat naglarna, fixat tassarna, fotmassage (pain), och en kroppsmassage är redan avklarat. Nu återstår bara "Clean your ears" någon dag framöver! Vågar jag?
 
 
Lycka till imon finafina du!!! Håller alla tummar och tår för dej ♥!!!!
Önskar att ja kunde varit där!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback