En dag närmare hemgång.

 
Verkligen hel nöjd med resan, har varit lungt och skönt att bara vara, vila upp sej. Och unna sej shopping, massager och god mat! One day left in China. Tomorrow.
 
Varit en behaglig dag idag, lång sovmorgon så det blev brunch till frukost. Sedan packning i stora lass. Och de blev ju aldelles aldelles ypperlit, med min nya STORA resväska. (Hoppas den går in i Angelicas  lilla pärla, haha). Kvällen har spenderats med resturang besök gånger två. Första stället som vi va på brukar vara bra, beställde mej en köttabit, pommes och grönpeppar sås. Men URK. Det gick inte att äta. Fy pyttsan! Köttet bestod bara a verkligen bara av fett, hela biten, usch! Och Grönpepparsåsen va ketchup? Phoebes mat va iskall. Så vi bestämmde oss för att betala och lämna maten på bordet å gå därfrån. Slutade med att vi fick maten gratis, men gick därifrån gjorde vi ändå! Vidare till samma ställe som gårdagen, där dom har awesome mat!! Beställde samma lika som igår. Skulle bara salta lite extra, tror ni inte jag råkar skruva upp hela korken då? Så fick ett helt saltkar över mitt kött, ååh!! Kan man ha mer oflyt med mat denna dag? Haha, men de va ganska kul, vi fick oss ett gott skratt iaf!
 
Blev tillslut lördas lycka ändå! När jag hittade SVENSKT lösgodis!! Jisses!! Första gången ever vi ser det här nere. Och det bästa av allt att det va helt nytt för idag. Så det vatt pyyrfärskt!! Dock 115 kr/hg ! Alltså 1150 kronor kilot? Självklart va ja tvungen att köpa ändå. Svin dyrt, men ack så gott och Herregud vilken affärsidee! Varför kom man inte på den? Att sälja svensk lösgodis i Kina? Eftersom det inte finns något godis i den stilen här nere. Japan nästa kankse?
 
 
Inte alls avensjuk på alla IKEANER idag, årets stora KICK OFF ala nyårsfest!! Tusan att man missar denna stora festlighet,, årets händelse lixom. Hoppas dom och Angelica håller ställningarna åt mej ikväll!!!
 
Angelica är ju en riktig klippa som hämtar mej på flygplatsen mitt i natten!! Med min kärlek som sällskap också, det kan ju inte bli bättre!! Två finingar som står å väntar på mej när jag landar. KRAMKALAS!!!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback