Good feeling.

 
Idag har också varit en kalas bra dag!! Nu springer dagarna på lite för fort tycker jag och det närmar sej sakta men säkert sitt slut! Men blandade känslor, då det är dags att komma tillbaks till vardagen. Som alla andra! Men de är på tiden kankse?
 
Dagen började med helkroppsmassage, hur skönt som helst! Dock en aningen smärtsamt, men de är ju så det ska vara! Min nacke och rygg är hel kass! Så när jag kommer hem blir det att unna sej massage lite oftare och fixa lite enerig så man kan börja träna! Sesså Angelica, släpa med mej nu!!
 
Sedan blev det lite awesome shopping!
Två par byxor, Tre par skor, En kjol, Ett par shorts, Sex stycken linnen och en sjuuukt snygg jacka! Jag älskar den! Det är nog det mest bästa inköpet so faar! Köpte även två SVIN dyra BH:ar också, som tydligen ska vara huuur bra som helst! Och det borde dom vara för det priset 1600 kronor. Kors i taket! Hej då skrutt Lindex! Men de känndes grymt bra, och ska vara jätte bra för kroppens figur. Så de är väl bara att tacka och ta emoot :)! Tydligen så skulle brösten bli större av dessa också, de vet jag ju inte om jag tror på dock. Att de växer och gror lite av en BH?!
 
Unnade oss lite mat sedan, på en flummig resturang. Som aldrig lär besökas igen! Dålig mat, dålig service och det roligaste av allt. Min choklad kaka till efterrätt vatt frysen! Alltså sten hård, direkt från frysen! Haha. Joo men tack för den och plast sked till? Ibland slutar man aldrig förvånas av vissa kineser!
 
Nåväl. Sjukt nöjd med dagen!
Hoppas ni mår bra! där hemma!
Miss ya girls!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback