Last day..

 
Här sitter jag ensaam på ett hotell och äter chips. Med ansiktsmask i nyllet. (Ni anar inte vilken dålig hy man får här nere, luften är ju så oren den kan bli och man andas in avgaser konstant).. Så jäkla surt att komma hem å se förjäklig ut, men hoppas den svenska luften fixar det på ett kick!! Tagit mej flera dagar för att hitta en ynka ansikts mask, typ sån simpel från kicks på påse? Men nej nej. Så inhandlade mej en på Sephora idag istället :).
 
Sista dagen i Kina. Den började med fotmassage och "clean your ears". Man kan ju hitta lite smått å gott där inne i öronen minsann! Haha. Vidare till Shanghaaii där jag befinner mej nunu på hotellet vid flygplatsen för att göra det smidigast som möjligt imorgon när det är dags för hemresa. Så slipper ja gå upp så tidigt :)! Skulle inhandla alla Conversen idag va min tanke, men ack så den sprack!! Då de vita är slut överallt?! Knas banan! Varför gör man jämt allt sista dagen?!
 
Vi blev även bjudna på en riktigt Kinesisk middag på restaurang, jag höll mej till RIS!!! Då det verkligen inte är min typ av mat någonstans, och aldelles för feg för att smaka. Cirkus 15-20 olika rätter. Blandannat huvuden från en duva? Såååg de små grillade huvuderna liggar där med näbben vidöppen! Stakkas!! Även massa massa mer, krabba, musslor, fisk i dess konstiga slag, dumplins osv.... Not my type of food!
 
Imon natt ska jag bjuda Angelica & P.... på typ kööörv med mos ala statoil!
 
See yaa in sweadala!
!
 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback