Bravo.

 
Fy farao vad jag har varit duktig de senaste två dagarna. Haha.
Har hunnit med massvis!
Gårdagen började med besök hos farbros doktor, frukost med bästis med Mackmakeriet. Sedan håll i hatten gick jag och tränade, totally alone! Credd till mej själv. Kännde mej en aning lost där ett tag. Haha. Och motionen vet jag inte redigt vart den har tagit vägen? Men den ska tillbaks så småning omomom.
 
Efter det blev det en tripp till mammas nya lya. Och jag vet ju minsann vart jag ska ha min 25 års fest. På kvällsingen blev det bästis mys framför tvn.
 
Idag blev jag väckt av Bellos igen, samma tid varje dag. 8.50 på pricken. Så de vatt ju bara att masa sej opp från bingen och masa sej ut. Blev sedan Eko hallen med mor, typ i tre timmar? Haha. Efter det blev det mitt andra träningspass för detta året, eller ja för dom senaste typ åtta åren. Och mer ska det bli! Slått in paket så det är klappat och klart och plockat iordning en bit nu, så nu är det dags för lite spenat suppe! Mumms.
 
Ser grymt fram emot morgon dagen, ännu en fullspäckad dag !!
 
Mitt hjärta hoppar av lycka när jag inser att dagen snart är här :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback