Gör så gott du kan.

 
Börjar bli en aningen soffpotatis nu för tiden. Gör verkligen inte ett skit, konstigt nog så springer tiden ändå på som aldrig förr? Ska ge mej på stor städet här hemma nu tänkte jag, bara te att göra det.
 
Så jag förtjänar min semla som kommer med hemleverans sedan! Tänka sej att de gjort en dag till oss kak/godis/chips monster. Fett Tisdagen. Det innebär att jag får äta hur mycket onyttigt jag vill idag, utan att få dåligt samvete :)... Fast de får jag ju aldrig ändå.
 
Imon är det farbror läkare igen, spännande som tusan.
Undra om de kommer göra nått åt mitt kapten krok finger?
 
 
 
Första bilden är för två veckor sen, och den andra från idag. Det har ju knappst blivit bättre? Eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback