Tjollahopp i lingon skogen!

 
Dagar och veckor har sprungit på med en väldans fart. Förutom de sista dagarna som verkligen gått i slowmotion! Har hunnit med, Julafton, Juldagen, Bröllop, Nyår, Operation, Göteborg och lite annat smått & gott. Börjar bli en aning rastlös här hemma, kryper snart på väggarna! Hade ju kunnat köra stor städet, men kan värken städa eller diska typ med min "Hellboy" hand. Ofräschast i staden är jag med, men lite små mäckit att duscha med en hand. Bara 48 dagar kvar!!
 
Nåjja innan dess ska jag hinna med tre besök hos sjukhuset och gå till en arbetsteraput.
 
Tur att jag har min lilla husmor här hemma minsann. Och imon kommer äntligen systrarna Lundell hem om jag inte minns helt fel, känns som dom varit borta i evigheter. Nu fick ja mej ett smile på läpparna!
 
Ynka sju dagar kvar. Hur ska jag klara mej?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback